دختر فاطمه ام

دختر فاطمه ام

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ: إِنَّا أَعْطَیْنَاکَ الْکَوْثَرَ* فَصَلِّ لِرَبِّکَ وَانْحَرْ* إِنَّ شَانِئَکَ هُوَ الْأَبْتَرُ .
دختر فاطمه ام

دختر فاطمه ام

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ: إِنَّا أَعْطَیْنَاکَ الْکَوْثَرَ* فَصَلِّ لِرَبِّکَ وَانْحَرْ* إِنَّ شَانِئَکَ هُوَ الْأَبْتَرُ .

به نام حضرت مادر


تقدیم به تو...
ای مــــــادر!

ای آیینه ی تمام نمای حقیقت؛ ای محبوبه و مام رسول؛ ای خوشبوترین
گل آفرینش؛ ای آن که بابای نامدارت فرمود:
لَو کَانَ الحُسنُ شَخصاً، لَکَانَ فَاطِمَةَ 
*
اگر برای زیبایی تجسمی بود، همانا فاطمه سلام الله علیها می شد

تقدیم به تو...
که بار سنگین فراقت، فاتح خیبر را مدهوش کرد!

تقدیم به تو...
که موعود خوبان درباره ات فرمود:
و فِی ابنَةِ رَ سُولِ اللّهِ صلی الله علیه و آله لِی اُسوَةٌ حَسَنَةٌ
*  
دختر رسول خدا صلی الله علیه و آله برای من الگویی نمونه است.

کتاب فضل تو را آب بحر کافی نیست
که تر کنم سر انگشت و صفحه بشمارم.
 

   * (فرهنگ فاطمیه، ص345)
   * ( الغیبه، طوسی، ص173)
.

نظرات 11 + ارسال نظر
hadian.p جمعه 18 مرداد 1398 ساعت 13:43

Shere khoobi bood. Afarin be shaeresh

یا امیرالمومنین پنج‌شنبه 1 فروردین 1398 ساعت 18:20

عالی

محدثه یکشنبه 21 بهمن 1397 ساعت 13:45

به من سر بزن

Ok.

H یکشنبه 21 بهمن 1397 ساعت 12:53

من هر دفعه که میام، این پست اول وبلاگه. میشه بپرسم چرا؟؟؟ و بعد از اون میتونم کپی بکنم؟؟؟

اول اینکه من این مطلب رو سنجاق کردم به بالا که همیشه همونجا بمونه.
و دوم اینکه من راضی نیستم و به کسی اجازه نمیدم مطالب من رو کپی بکنه و به اسم خودش منتشر بده. مگر اینکه بعد از کپی کردن منبع رو زیر مطلبتون با آدرس درست بنویسید.

Nikuo پنج‌شنبه 18 بهمن 1397 ساعت 17:25

بسیار عالی

مرسی عزیزم

محدثه چهارشنبه 17 بهمن 1397 ساعت 19:39

باشه

ناشناس چهارشنبه 17 بهمن 1397 ساعت 10:30


برای نسلای امروزی خوبه

Yes of course.

mohamadi یکشنبه 14 بهمن 1397 ساعت 19:36

محدثه جمعه 12 بهمن 1397 ساعت 22:21

عالی

ریحانه اذری جمعه 12 بهمن 1397 ساعت 17:53

افرین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد